torstai 12. syyskuuta 2013

PUOLEN VUODEN KUULUMISIA







Siitä kun viimeks kirjotin on yli puoli vuotta. Mun elämässä on tapahtunu paljon. Kuvat kertookin osan mutta voisin sanoin lisätä juttuja. Ajattelin että reissuista voisin tehdä sitten erikseen kuvapitoista postausta, mutta nyt näin sanoin vaan lyhyesti. Olen ollut Lontoossa, Miamissa , Fuengirolassa reissussa, ja katsomassa Justinia Helsingissä. Kevät meni vähän ohi.. Erosin ja siitä alko ihan uus elämänvaihe. Mua harmittaa etten voinut kertoo tänne mitään, vaikka siitä olis varmasti voinut olla helvetisti apua jos olisin tänne voinut purkaa. Mutta ei, se ei käynyt koska blogini on julkinen ja kirjoitukseni olisivat saattaneet päätyä väärien ihmisten silmiin. Siinä kun oltiin erossa ehti ajatella ja siitä kesän alussa alkoikin juttu uudestaan Aten kanssa, ensin kavereina ja siitä sitten mentiin eteenpäin aika yllättäen. Noh tässä sitä ollaan, vieläkin koen välillä ahdistusta ja mikään ei tunnu hyvältä mutta parempaan päin. Me ei kuitenkaan seurustella mitenkään virallisesti, mutta ehkä tulevaisuudessa. Saa nähdä, eroasiasta en haluaisi kamalasti täällä kertoa vaan yritän keskittyä tulevaan. Kuitenkin tämä sinkkuelämänvaihe joka kesti pari kuukautta, tuli koettua ihan hyvin :D Kesä meni hujauksessa, olin töissä siivomassa rappukäytäviä. Kesä kulu lähinnä kavereiden kanssa oleskellessa. Sain eron jälkeen uusiakin kavereita, mikä oli tosi kiva juttu. Nyt oon ahkeroinut koulun, lähinnä ruotsin kanssa, koska kirjoitan sen nyt syksyllä. Mulla on nyt sitten viimenen vuosi lukiota jäljellä, ja sitten pitäs hakee johonkin...Oon mä tässä syksyllä ehtiny juhliakin kuitenkin ja pitää kivaa! Kävin Weekendeillä reivailemassa viikonlopun verran ja parin viikon päästä siitä täytin 18 ja sain ajokortin samaan syssyyn teoriakokeen ja synttäreitten kaa samana päivänä ! Nyt on tullut käytyä pari kertaa baarissa, se on ollut positiivinen yllätys koska mulla on ollut siellä tosi kivaa kavereitten kanssa! 
Tällä hetkellä kaikki tosi hyvin, vaikka viimenen puolivuotta onkin ollu menoo ja meisinkiä. Tulevaisuudensuunnitelmia kokoajan miettimässä tässä, niistä varmasti lisää myöhemmin! Halusin vain avata tän blogin uudestaan, ihanaa että siellä teitä on säilynyt kiva määrä tästä hiljasuudesta huolimatta :)


Kaikkee on tapahtunu puolenvuoden aika ja tässä mä tällähetkellä kirjottelen teille! Hyvää yötä, palaillaan!

K

2 kommenttia:

  1. Jee ihana mimmi is back! Meidän pitää viettää joku vklp yhdes, pakko!<3

    VastaaPoista
  2. oli ihan huippua nähdä että oot taas kirjottanu, miks et oo ilmottanu mulle pölö!!! :) jatka tätä jes!

    VastaaPoista