keskiviikko 11. joulukuuta 2013

NLY


Eilen vihdoinkin se paketti tuli! Nelly High Heels tapahtuman ilmaset kengät joiden takia palelin itteni melkein kipeeks tuli kotiin. Odotin pakettia tosi innolla vaikka tiesinkin ettei näistä nyt mitkään mun ykköskorkkarit tuu. Mutta aina on vaan niin kiva kun on jotain mitä odottaa. 


Pakettia availlessa mä ihan innolla odotin että kuinka korkeet ne kengät onkaan ja noh, olihan ne!  Ensimmäiset mun askeleet noi jalassa oli kun Bambin kävelyä jäällä. Siellä korkeuksissa (minä 158cm+15cm korot niin oon jo korkeella) pelonsekasin tuntein nauraa räkätin että mä en selviä noilla yhtä askeltakaan. Mutta kyllä mä niillä vähän pääsin hoippuen eteenpäin. Yllättävän tukevat ja mukavat noi on jalassa, ei kyllä uskois. Vaikka mä en ookkaan mikään kenkäfriikki nii onhan nää pirun hienot ja rakastan korkkareitten ulkonäköö yleensäkin. Ja tää blingauksen määrä ah!  Kuten aikasemmassa postauksessa sanoin että kaikki kengät oli niin överikorkosia että sama se mitkä sieltä otti, ei ne välttämättä käyttöön tulis. Ajattelin että saatan myydä nää tai sit vaan opettelen käveleen näillä! 

Nää löytyy Nellystä täältä!

Näitä kenkiä oli mustina, kultasina ja hopeina. Oon niin ilonen että mä sain just nää kultaset mitä toivoin. Mustat olis voinu olla ehkä aavistuksen käytännöllisemmät, mutta noh ei voi mitään. En nyt tiä onko nää ainakaan tällähetkellä kauheen käytännölliset muutenkaan ;D

Misua kengät kiinnostanu 



Mitäs tykkäätte? ;D


K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti