maanantai 7. lokakuuta 2013

SYKSYISET KUULUMISET


































Tänään vihdoinkin jaksoin mennä vähäks aikaa ulos kameran kanssa. En oikein tykkää syksystä vuodenaikan koska se muistuttaa vaan että kesästä ei oo kauan aikaa, mutta kylmät säät saa sen ajatuksen että siihen on vielä helvetin pitkä aika kunnes taas on kesä ja lämmintä. Luonto kuitenkin on musta tosi kaunis syksyllä, ainakin näin ruskan aikaan. Älkää naurako paljoo tolle mun naamakuvalle, tiedän olevani ihana meikittömänä ja näytän tajuttoman tyhmältä, mutta musta on vaikee saada hyvää kuvaa. Onneks tää meijän kaunokainen Mimmi onnistu edes muutamassa kuvassa niin sai jotain julkastua.
Kolmisen viikkoo nyt hurahtanu, ja mun piti jotenkin niin muka alottaa bloggaaminen uudestaan. No kuitenkin mun tuttuun tapaan hommat on vähän jääny. On ollut kiireitä yo-kirjotusten kanssa (jotka loppuje lopuks menikin huonosti), koeviikon kanssa ja muutenkin. Musta tuntuu että vietän kaiken vapaa-aikani suurinpiirtein Aten kanssa, eikä muille kavereille oo kauheesti aikaa, mikä harmittaa. Mutta tähän haluan muutosta ja tää tulee muuttuun. Mun on pitäny saada itteeni niskasta kiinni urheilun kannalta, mutta arvatkaa kaks kertaa oonko? noen. Ja nyt vielä tän kaiken päälle oon kipee. Jottei tää teksti olis iha negatiivista, niin on mulla ollut kivaakin kun on kavereitten kanssa oltu esimerkiksi viime tiistaina oltiin Sikatiistailla Tampereella Fat Ladyssa juhlimassa Vilman 18v synttäreitä! Melkein joka viikonloppu on tullut vähän juhlittua, kun kokoajan on jonkun synttäreitä :D Ja on ollut kivaa. Ja se vitutus mistä viimeks postasin, on jo sovittu juttu.
Kuitenkin tää syksy vähän mua latistaa, koska en tykkää koulusta. En oo kauheen motivoitunut koulunkävijä (vaikka pitäs olla). Ehkä tästä mieli kirkastuu kun on vietetty syysloma. Ja jos saisin tän köhän pois!
Tänään olin autokoulun harjotusvaiheessa yksin ajamassa ja perjantaina on sitten ryhmäajo, mitä odotan. Autoilu on mun mielestä superkivaa, vaikka sen opettajan kaa aina vähä siellä jännittääkin olla. Perjantaina mulla on kans verikokeet ja hermoilen jo nyt :D!!! Onneks lauantaina sitten juhlistetaan taas yhen ihanaisen kaverin synttäreitä 

Nyt aion yritän palata blogin pariin paljon nopeemmin :) Pistäkää mulla kommenttina postausideoita!

K

1 kommentti: