perjantai 18. lokakuuta 2013

SYYSLOMA

kotityyli kipeenä peittojen välissä :D hot ass hell

Mulle pukkas flunssa just kivasti näin lomaks. Vilustuin maanantaina koululiiksassa kun mulla oli liian vähän vaatetta :( Viikko on mennyt aika hitaasti ja tylsästi.Onneks kuitenkin mulla on mun ihanat kamut jotka wadappailee mun kanssa ja piristää  Koukutuin kattoon Jersey Shoree... Tää on ihan paras!! Oon jo menossa kaudella 3, hupsiii vähän on tullu katteltua. Mutta kun meillä kotona ei oo koskaan näkyny MTV ja oon joskus Atella kattellu mutten koskaan oon nähny kaikkia jaksoja ja mä vaan tykkään tästä, nii nyt mä sit katon nää! Tää on niin täydellistä hömppää  Voi kun pääsis ite joskus johonki tollaseen rillutteleen vaa koko kesäks ja tienaan ihan kivasti! :D
Eikä tässä sen kummempia. Viime perjantain verikoe meni superhyvin, kuten myös kaverin synttärit lauantaina! Mulla onkin muutama postausidea (muutamat kuvat Tampereella käynnistä ja sitten ne reissukuvat ja muutakin kivaa). Yritin kans tehä uutta banneria. No se jäi yritykseks. En vaan perkele saanu sitä banneria valkoseks tohon vaikka tekiessäni se oli kyllä valkonen. Noh jatkan projektia kunhan jaksan(=kun hermot kestää), sen aikaa toi on vaan tollanen tylsimys.

Tää teksti on ihan katkonaista niin ehkä parempi lopetella :DD Koitan palailla pian ainakin bannerin merkeissä! Edelleenkin postausideoita saa antaa, vaikka mulla muutama nyt omasta takaa onkin jo mielessä!

 K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti