sunnuntai 9. maaliskuuta 2014

STRAIGHT THROUGH MY HEART




Väsäsin perjantaina automatkalla postauksen puhelimella, joten kappaskappas nettiyhteys oli motarilla pätkässyt eikä tää postaus ikinä päässytkään tänne asti. Joten nyt läväytän tähän perjantaisen hehkutus postauksen ja sen perään jälkitunnelmat!

Tänään vihdoinkin se kauan odotettu päivä on täällä; Bäkkärit  Oon niin kauan odottanu että saatas Backstreet Boys Suomeen ja pääsisin kattoon niitä! Nyt ne tulee ja vielä alkuperäsellä kokoonpanolla! Voi tätä innostuksen määrää!! Suunnataan Niinan ja Vilman kanssa nyt mun kummitädille josta sitten jatketaan Hartwallille. Aivan varmasti tulee ihan huippuilta! 



Ja siitä illasta tulikin ihan huippu! Kuten jo yllä mainitsin oon oottanut Bäkkäreitä niin kauan ja täytyy sanoo että odotus tuli palkittua. Toi musiikki sulattaa mun sydämen kun ei oo sitä iänkaikkista tumtumtum jytää vaan kerrankin jotain missä on oikeesti melodiaa ja varsinkin kun noi miehet () osaa laulaa tajuttoman hyvin. Ja ne Ne vaan on niin karismaattisia että huhhuh! Ne kuulosti ja näytti livenä niin hyvältä, ja ne niiden vanhojen biisien koreografiat oli jotain niin mahtavaa.  Kaikki vanhat hitit ja uudet kappaleet oli ihan loistavia. En voi lopettaa tätä hypetystä koska taidan olla ihan rakastunut. Bäkkäreistä tuli kyllä ihan mun lemppari nytten. Ja jos ne tulee Suomeen uudestaan, niin mä meen aivan varmasti kattoon. Ihan unohtumaton kokemus ja onneks menin. Tää oli vaan jotain niin täydellisyyttä 


K

2 kommenttia: