lauantai 1. maaliskuuta 2014

VIIMEAIKAISTA


Apua ja oon pahoillani. Musta on kuulunut tänne viimeks penkkari aikaan ja pahoittelen sitä. Oon istunut koneen ääreen ja avannut bloggerin, mutta kirjottaminen on vaan tökkinyt. Joten jos tästä nyt tulis jotain!

Lukuloma on mennyt lukiessa ja kaikessa muussa. Tuntuu että kun olis aikaa oikeesti opiskella, mulla on enemmän kaikkee muuta. Nytkin oon mun tulevaa kämppää varten käynyt pariin otteeseen Ikeassa, siivonnut vaatekaapin ja ehtinyt kattoon muutaman leffankin. Jotenkin en vaan saa ittestäni irti tohon lukemiseen. Lukio ei vaan oo mun juttu, mutta onneks se on kohta ohi. Mun paniikki yoita kohtaan on laantunut, koska äidinkielen tekstitaidonkokeen alustavat pisteet oli tosi hyvät! Äikän piti olla mulle vaikein kaikista eikä mua enkku ja terveystieto pelota. Espanja pelottaa, mutta se ei vaikuta ylioppilaaks pääsemiseen, joten olo on aika rento. Ehkä vähän liiankin rento.. On sellanen olo että pitäs kokoajan ollu lukemassa, ja jos en oo niin teen väärin. Jossain väleissä on vaan ehdittävä nähä ihmisiä ja olishan tota poikaystävääkin ihan kiva jossain väleissä ehtiä nähdä! :D
Oon nyt uv:sta asti hakenut töitä jos mihin. Nyt vihdoinkin tärppäs, eikä ees sellasesta paikasta mistä olisin hakenut! Sain osa-aikasta työtä lapsenvahtina. Ihan mahtavaa, varsinkin kun aion suuntautua lasten pariin opiskeluissa, niin tästä voi olla hyötyä! Ja eihän mikään kokemus mene ikinä hukkaan.
Tällästä mulle eli kiirettä ja vähän lisää kiirettä. Yritän saada postailtua enemmän nyt mutta en lupaa mitään ettei tarvi taas pyydellä anteeks. 

K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti