tiistai 25. maaliskuuta 2014

OHI ON!!!!!

Vihdoinkin se on mun osalta ohi-lukio. Tätä päivää oon jo viime keväästä asti odottanut. Kirjotukset on pulkassa ja alustavat lähti ihan mukavina tarkistettavaksi. Joten toukokuussa lakki tulee tämän tytön päähän vaikka välillä usko itseen ja onnistumiseen alkoi loppua. Mä kuitenkin tein sen ja tää on mun elämässä tähän mennessä suurin saavutukseni. Oon älyttömän ylpeä itestäni!

Tulevat kevään kekkerit on saanut mut kuumeisesti miettiin mekkoja. Mulla oli mielessä yks tietynlainen mekko, mutta aina kun mielessä on joku, sitä ei varmana löydä. Joten nyt oon alottanu ettimisen alusta ja mä en oikein tiedä mitä mä haluaisin!  Jotain vaaleeta; valkosta, vaaleenpunasta, beigee, vaaleenkeltasta... mutta pikkuhiljaa alkaa kaikki värit miellyttää. Toisaalta taas klassinen valkoinen kaunis sopisi siihen päähän lyötävään hattuun kun nenä päähän.. Apua tästä tulee vaikeeta!



 Näistä tää vasemmalta kolmas mekko on sen tyylinen mitä oon hakenut mutta toikaan ei oo ihan se mitä oon etsinyt. Tänään bongasin Nelly.comista ton vasemmalta toisen mekon ja rakastuin. Toivon että isompia kokoja vaan tulis. Samoin kyseisen mekon alapuolella olevat kengät on mun mieleen. 
Kenkiäkin löytäisin vaikka mitä ihanuuksia, mutta se käveleminen korokepohjakorkkareilla kilometrin korkusilla koroilla ei oo ihan mun juttu. Tai olis varmaan jos osaisin :D! 
kuvat tehty Polyvorella
Oon alkanut lämpeen yksolkaimisille, olkaimettomille, lyhyille, maximekoille... KAIKILLE. Tässä pikkuinen palanen mun mieleisistä mekoista, koska en voinut laittaa kaikkia tai tälle postaukselle ei olis tullut loppua. Toivon että tulevalta Turkin matkalta tarttuis joku ihana mekko mukaan.

K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti