tiistai 7. tammikuuta 2014

07012014





Voi jösses! Nyt se alko taas-arki. Tiedättekö mikä on pahinta loman jälkeen? Ehdottomasti se kun unirytmiä ei edes ole. Yöllä kattoo kelloo 10 minuutin välein että joko on aamu, kun ei tuu uni. Tieto siitä että on pakko nukkua ja että on pakko olla aamulla 8 reippaana koulunpenkillä ei ainakaan saa mua nukahtaan. Mulla kävi viimeyönä just näin, ja kuulemma moni muukin kärsi siitä ettei nukkumatti oikein vieraillut. Menin 11 aikaan sänkyyn ja kattelin pari jaksoo SNOOKI AND JWOWW (ihan superparas, oon koukussa), jonka jälkeen jatkoin sitten parilla jaksoo Sinkkareita (huippu). Sitten päätin yrittää nukkua. Yritykseks jäi. Ei muuta kun espanjankirjat nenän alle ja lueskeleen. Joskus 3 kieppeillä sain nukuttua, mutta herätyskello pirautti siinä 7 jälkeen. Huhhuh sanon minä. Tää lomalta arkeen paluu ei oo mun juttu, mutta arjen ''rutiinit'' on sitten hetken päästä jees. Mutta toisaalta, lomalla en tehnyt mitään ja oli suht. tylsää mutta onneks edes vähän rentouttavaa, niin kiva palata arkeen. 


Ja toisena iskee se arki siten että kun pitää käydä koulussa, pitää myös tehä hommia. Mun panikointi yo:ita kohtaan vaihtelee päivittäin. Mikä aine minäkin päivänä! 
Eilen mä päätin että nyt alan harjotteleen espanjaa, enkkua ja äikkää oikein urakalla. Tästä päivästä lähtien joka hiton ikinen päivä luen vähintään tunnin jotain näistä sillai keskittyneesti ja näiden lisäks teen tunneille tehtävät jutut. Saa nähä miten koeviikolla käy. Mutta tää kuulostaa musta hyvältä suunnitelmalta, koska jos sen ajattalee niin että joka päivä luen edes sen tunnin, 2vk päästä oon lukenut jo 14 tuntia :) Ja onneks aikaa on enemmän kuin 2 viikkoa, jonka jälkeen aikaa on vielä lisää. Koitan lieventää mun paniikkia :DD Ja koitan tsempata itteeni nyt mahollisimman paljon.



Ja tää on yks kamalimmista jutskuista-tää kaaos. Mulla menis tän siivoomiseen about 10 minuuttia mutta kun ei vaan saa aikaseks. Onneks huomena meen puoli 10 kouluun ja pääsen jo yhdeltä. Saan nukkua ruhtinaalliset yöunet jos onnistuu, saan perseeni ylös ja siivoon, ehdin opiskella ja jopa vielä liikkuakkin vähän. Hei huhhuh kun oli turha postaus, mutta teki mieli kertoo tästä arkeen palaamisesta ja just lieventää mun koulustressiä. Nyt painun iltapalalle ja toivottavasti pian nukkuun.


K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti