keskiviikko 29. tammikuuta 2014

BUT I'M ONLY HUMAN

varotuksena että nyt tulee sekanen pläjäys kuulumisia.


 Nyt on menny pari viikkoo viimesestä postauksesta ja joka päivä kirjottaminen on ollut mielessä. Niin on myös kaikkee muutakin kuten koulua. Nyt viimeset lukion normaalit kokeet on tehty ja perjantaina meen yhdelle tunnille ja sitten olis lukiossa päivittäin ravaaminen ohi! Kohta enää yot ja sitten se (toivottavasti) on lopullisesti ohi. Ensviikon perjantaina on äikän yo ja siitä seuraavalla viikolla enkun ja espanjan yo kuuntelut. Onneks sen jälkeen on penkkarit ja saa juhlistaa kunnolla näin pitkälle pääsyä! Ja sit saa taas ahertaa ja kovaa. Nyt kuitenkin hiton hyvä fiilis ettei tarvi koululla käydä päivittäin, wuhuu :)!

maailman parasta pitsaa a lá minä :D


Syömiset ei oo mennyt ihan niin putkeen kun olis voinut. (Onneks sentään toi pitsa oli ite tehtyä ja ihan oikeesti niin hyvää että huhhuh. Oli pakko tehä sitä vielä Atellekkin viikonloppuna ja sekin kyllä tykkäs!) Tällä viikolla mulla peilin eessä kuitenkin tuli sellanen hetki että 'ei helvetti, nyt on oikeesti tehtävä jotain, että mahdun ees vaatteisiini'. Nyt en oo herkutellut juuri yhtään ja oon yrittänyt nauttia hedelmistä, ihan suht hyvin tuloksin. 



Rennon koeviikon takia oon saanut itteni ulos nyt tän alkuviikon. Vaikka pakkasta on vain se kymmenen astetta, ei edes liikkuessa lämpene kunnolla. Hiki mulla on puolestaan tullut jo pukiessa kun oon legginssien päälle vetänyt kollarit, joiden päälle vielä tuulihousut :D. Pahiten kuitenkin jäätyy naama, varsinkin kun on ollut tommonen viima. Kuitenkin toi ulkoilu piristää vähän, koska mulla on kokoajan ollut sellanen fiilis tässä joulun jälkeen kun en oo liikkunut, että vois nukkua vaikka kolme päivää putkeen. Ehkä nyt saan ton fiiliksen taltutettua ja jaksan taas paremmin sit lueskella. Jos nyt oppisin pikkuhiljaa nauttiin liikunnasta kun sitä tekee. Hyvä fiilis siitä tulee suorituksen jälkeen, mutta itse suorituksen aikana en ajattele sitä mitenkään mun mielihommana. Mutta nyt mä alan pikkuhiljaa opetteleen, enkä odota että kolmen lenkin jälkeen rakastaisin sitä puuhaa :)

yks uus lempparisarja löytyny 


Tuntuu että oon ollu kauheen kiireinen mutta sitten taas tuntuu etten olis saanu mitään aikaan.  Pahoittelen että postauksen kuvat on vähän mitä on...Osa vielä puhelinlaatua. Harmittaa kun en oo vaan kaivanut aikaa tätä varten kun tuntuu olevan kaikkee tärkeempää ja kiireellisempää kokoajan. En kuitenkaan jaksa pahoitella sitä että olisin huono bloggaaja koska en ole kirjoittanut vähään aikaan. Juttua tulee kun on tullakseen. Nyt mulle on vaan tärkeetä myös rentoutua tän pienen yo-stressin keskellä, enkä aio stressata blogia yhtään!

Mun kone on vielä kanssa sekoillut. iCloudin kuvavirta ei oo pelittänyt eikä iTunes enää tässä vanhassa koneessa toimi uuden päivityksensä takia. Sitä on tässä tullut kriiseiltyä. Tää kone on niin vanha, ettei sitä uusinta päivitystä iTunesista saa tähän koneeseen enkä tiedä mitähän helvettiä pitäs tehä. Kuitenkin iPhonee varten sitä jossain vaiheessa tarvis, mutta mietin sitä sitten kun on sen aika. iCloudin uskosin toimivan silti (TOIVOTTAVASTI!!!!!!!) Mutta täytyy myöntää että vituttaa niin paljon. Ei oo senkään takia jaksanut tässä koneella istua kun on vaan ottanut koko rakkine päähän niin paljon. Nyt kuitenkin bloggerin kautta veksaalamisen avulla sain noi muutamat kuvat puhelimesta muokkauksen kautta tähän! 


K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti