tiistai 14. tammikuuta 2014

"I'M JUST TIRED"

kuvat

Pahoittelen että kuvat on taas weheartitista mutta kameraan kertynyt kuvasaldo ei napannut tähän postaukseen enkä viittiny omaa naamaanikaan teille kuvailla. 

Hei, täällä melkein burnoutin partaavalla oleva abi kirjottaa. Oon aivan tajuttoman väsynyt. Enkä edes unen puutteen takia, vaan kaikkien koulujuttujen takia. Viimeviikko meni aivan täydellisesti; opiskelin joka päivä sen tunnin yo-aineita ja tein ite ruokaa itelleni koko viikon ja söin muutenkin paljon paremmin. Liikunnat ei lähteny yhtään käyntiin, mutta olin jo tyytyväinen että söin paaaaaljon paremmin.
 Nyt tää viikko on alkanut jotenkin ihan kauheen huonosti. Oon syöny vähä mitä tykkään ja en oo jaksanu opiskella juurikaan. Ja sitten en oo myöskään urheillut. No se urheilu oli muutenkin vähän sitten sen ajan homma kun koulussa ei tarvi käydä enää päivittäin, mutta silti. Nyt oon stressannu tajuttomasti koulua ja syömisiä. Mutta toi koulu on pahin. Kuten oon sanonu, pieni stressi saa mut tekeen asioita. Mutta en tiedä onko tää sitten jo menossa yli, kun oon niin stressaantunut. Tuntuu ettei aikaa jää kun koulujutuille. Aamulla en millään jaksais lähtee kouluun ja kahden tunnin koulupäivän jälkeen oon jo ihan naatti. Jos joskus lintsaisin koulusta jäädäkseni kotiin vain nukkumaan, se aamu olis ollu tänään. Näinä parina päivänä tuntunu siltä kun flunssa olis pukkaamassa, joten väsymys voi johtua siitäkin.
Ainut mikä mua tässä motivoi on se tieto, että enää ei oo montaa päivää jäljellä, jonka jälkeen tulee koeviikko ja sitten ei tarvi enää päivittäin hilata itteensä koululle. Jaksasin opiskella kotona mutta koulussa olo on jotenkin ääääh, en osaa sanoin kuvailla. Tälläsiä oloja tulee varmaan jokaisella jos jostain asiasta.
Nyt yritän vähän minimoida stressiä koulujutuista (tiedä sitten miten????) mutta silti tehdä parhaan mitä musta irtoo viimesten päivien takia... eiköhän tätä jaksa vielä...

Yritän palailla blogin puolelle heti kun on sellanen sopiva rako, koska tästä en aio ottaa stressiä! Toivottavasti jaksatte odottaa :)

K

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti